top of page

SELSKABER

 

 

Vores skønne kro egner sig til afholdelse af alle typer arrangementer som fx fester, bryllupper, konfirmationer, barnedåbe, fødselsdage, jagtselskaber, møder, kurser m.fl. 

Lokale 1: "Jagtstuen" op til 60 personer.

Lokale 2: "Blå stue" op til 20 personer

Lokale 3: "Rød Stue" op til 12 personer

"Rød og Blå Stue" ligger i forlængelse af hinanden og kan derved slås sammen. 

 

Det er også muligt at booke hele kroen og udendørsterrassen for sig selv til sit arrangement. 

Vi leverer desuden mad og personale ud af huset, hvis I ønsker at holde et arrangement hjemme hos jer selv eller i andre lokaler.

Vi kan altid kontaktes for et uforpligtende menuforslag til jeres næste arrangement.

Send en mail til os på info@orebykro.dk med din forespørgsel med vi vender tilbage hurtigst muligt. 

 

 

SELSKABSMENUER

 

 

Som udgangspunkt sammensætter vi, i tæt samarbejde med jer som værter, en menu tilpasset til netop jeres arrangement. Vi kan altid kontaktes for et uforpligtende menuforslag. 

FESTMENU

Vejledende priser

2-retter: 325,- pr. person

3-retter: 425,- pr. person

BRUNCHBUFFET - 225,- pr. person (skal bestilles til min. 15 personer)

- Stegte brunchpølser

- Røræg og masser af bacon

- Grove grøntsagstærter

- Amerikanske pandekager med blåbær og ahornsirup

- Lun leverpostej med svampe

- Koldrøget laks med urtemayo og syltede bær

- Pølser og pålæg med passende garniture

- Velvalgte oste med hjemmelavet kompot

 

- Yoghurt med tørrede bær og knas

 

- Frisk frugt

 

- Kaffe/the

- Isvand

 

- Morgenboller og rugbrød samt smør

 

Sodavand, most, øl og spiritus afregnes efter forbrug.

 

Book et møde med vores køkkenchef for et uforpligtende tilbud på dit næste arrangement!

 

 

Oreby Kro
bottom of page